שער שכם - ירושלים: העיר העתיקה : שער שכם הוא המונומנטלי בשערי העיר.

השער נבנה בתקופה העות'מאנית בהוראת הסולטאן . הרחוב הראשי היוצא ממנו צפונה לכיוון שכם, נקרא ''דרך שכם'', על שם הדרך המובילה אל העיר המקראית שכם ובהמשך עד לדמשק . שער שכם מכל זווית אפשרית: בית השער בנוי בצורת האות ל (זוית כפולה) שלא כמו השערים האחרים הנראים כמו האות ר. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא שער שכם.

שער שכם נמצא בצידהּ הצפוני של החומה. Gates of Jerusalem - Crystalinks
Gates of Jerusalem - Crystalinks from www.crystalinks.com
שער שכם מכל זווית אפשרית: שער יפו הוא הפורטל המפריד בין ירושלים המערבית והמודרנית לבין אבניה הקדושות והשחוקות של העיר העתיקה. קטע שער שכם מצוי בחלק המרכזי של החומה הצפונית, ובמרכזו מבנה השער. שער שכם אחראי לאותה החלוקה בין העיר העתיקה לבין מזרח . היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא שער שכם. שער שכם הוא המונומנטלי בשערי העיר. שער שכם (שער דמשק), ירושלים: שער שכם נמצא בצידהּ הצפוני של החומה.

פלאפל היבני נמצא אולי בלב ההמולה של שער שכם, ככה שלפעמים אי אפשר לעמוד בפיתוי של פיתה רכה, כדורי פלאפל חמים וצ'יפס טרי.

שער שכם מכל זווית אפשרית: שער שכם נמצא בצידהּ הצפוני של החומה. שער שכם (שער דמשק), ירושלים: שער שכם הוא המונומנטלי בשערי העיר. שער שכם אחראי לאותה החלוקה בין העיר העתיקה לבין מזרח . פלאפל היבני נמצא אולי בלב ההמולה של שער שכם, ככה שלפעמים אי אפשר לעמוד בפיתוי של פיתה רכה, כדורי פלאפל חמים וצ'יפס טרי. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא שער שכם. שער שכם הוא השער הגדול והיפה שבשערי החומה העותומאנית. השער נבנה בתקופה העות'מאנית בהוראת הסולטאן . בימי בית שני, לפני תקופת הורדוס, היה האזור של חומת שער . הרחוב הראשי היוצא ממנו צפונה לכיוון שכם, נקרא ''דרך שכם'', על שם הדרך המובילה אל העיר המקראית שכם ובהמשך עד לדמשק . שער יפו הוא הפורטל המפריד בין ירושלים המערבית והמודרנית לבין אבניה הקדושות והשחוקות של העיר העתיקה. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.

בית השער בנוי בצורת האות ל (זוית כפולה) שלא כמו השערים האחרים הנראים כמו האות ר. שער שכם (שער דמשק), ירושלים: שער שכם הוא השער הגדול והיפה שבשערי החומה העותומאנית. שער יפו הוא הפורטל המפריד בין ירושלים המערבית והמודרנית לבין אבניה הקדושות והשחוקות של העיר העתיקה. שער שכם הוא המונומנטלי בשערי העיר.

בית השער בנוי בצורת האות ל (זוית כפולה) שלא כמו השערים האחרים הנראים כמו האות ר. ירושלים: ×
ירושלים: ×"עיר ×"עתיק×" from 4.bp.blogspot.com
בית השער בנוי בצורת האות ל (זוית כפולה) שלא כמו השערים האחרים הנראים כמו האות ר. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא שער שכם. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. שער שכם הוא השער הגדול והיפה שבשערי החומה העותומאנית. הרחוב הראשי היוצא ממנו צפונה לכיוון שכם, נקרא ''דרך שכם'', על שם הדרך המובילה אל העיר המקראית שכם ובהמשך עד לדמשק . קטע שער שכם מצוי בחלק המרכזי של החומה הצפונית, ובמרכזו מבנה השער. שער שכם (שער דמשק), ירושלים: שער שכם מכל זווית אפשרית:

שער שכם הוא המונומנטלי בשערי העיר.

הרחוב הראשי היוצא ממנו צפונה לכיוון שכם, נקרא ''דרך שכם'', על שם הדרך המובילה אל העיר המקראית שכם ובהמשך עד לדמשק . היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא שער שכם. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. בימי בית שני, לפני תקופת הורדוס, היה האזור של חומת שער . שער יפו הוא הפורטל המפריד בין ירושלים המערבית והמודרנית לבין אבניה הקדושות והשחוקות של העיר העתיקה. שער שכם מכל זווית אפשרית: שער שכם אחראי לאותה החלוקה בין העיר העתיקה לבין מזרח . קטע שער שכם מצוי בחלק המרכזי של החומה הצפונית, ובמרכזו מבנה השער. פלאפל היבני נמצא אולי בלב ההמולה של שער שכם, ככה שלפעמים אי אפשר לעמוד בפיתוי של פיתה רכה, כדורי פלאפל חמים וצ'יפס טרי. שער שכם הוא השער הגדול והיפה שבשערי החומה העותומאנית. השער נבנה בתקופה העות'מאנית בהוראת הסולטאן . בית השער בנוי בצורת האות ל (זוית כפולה) שלא כמו השערים האחרים הנראים כמו האות ר. שער שכם (שער דמשק), ירושלים:

הרחוב הראשי היוצא ממנו צפונה לכיוון שכם, נקרא ''דרך שכם'', על שם הדרך המובילה אל העיר המקראית שכם ובהמשך עד לדמשק . שער שכם הוא השער הגדול והיפה שבשערי החומה העותומאנית. שער שכם נמצא בצידהּ הצפוני של החומה. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא שער שכם.

פלאפל היבני נמצא אולי בלב ההמולה של שער שכם, ככה שלפעמים אי אפשר לעמוד בפיתוי של פיתה רכה, כדורי פלאפל חמים וצ'יפס טרי. ירושלים: ×
ירושלים: ×"עיר ×"עתיק×" from 4.bp.blogspot.com
ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. קטע שער שכם מצוי בחלק המרכזי של החומה הצפונית, ובמרכזו מבנה השער. שער שכם הוא השער הגדול והיפה שבשערי החומה העותומאנית. שער שכם (שער דמשק), ירושלים: שער שכם אחראי לאותה החלוקה בין העיר העתיקה לבין מזרח . היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא שער שכם. שער שכם הוא המונומנטלי בשערי העיר. הרחוב הראשי היוצא ממנו צפונה לכיוון שכם, נקרא ''דרך שכם'', על שם הדרך המובילה אל העיר המקראית שכם ובהמשך עד לדמשק .

פלאפל היבני נמצא אולי בלב ההמולה של שער שכם, ככה שלפעמים אי אפשר לעמוד בפיתוי של פיתה רכה, כדורי פלאפל חמים וצ'יפס טרי.

בית השער בנוי בצורת האות ל (זוית כפולה) שלא כמו השערים האחרים הנראים כמו האות ר. הרחוב הראשי היוצא ממנו צפונה לכיוון שכם, נקרא ''דרך שכם'', על שם הדרך המובילה אל העיר המקראית שכם ובהמשך עד לדמשק . שער שכם (שער דמשק), ירושלים: בימי בית שני, לפני תקופת הורדוס, היה האזור של חומת שער . שער שכם נמצא בצידהּ הצפוני של החומה. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. קטע שער שכם מצוי בחלק המרכזי של החומה הצפונית, ובמרכזו מבנה השער. שער שכם הוא השער הגדול והיפה שבשערי החומה העותומאנית. פלאפל היבני נמצא אולי בלב ההמולה של שער שכם, ככה שלפעמים אי אפשר לעמוד בפיתוי של פיתה רכה, כדורי פלאפל חמים וצ'יפס טרי. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא שער שכם. שער שכם מכל זווית אפשרית: שער שכם אחראי לאותה החלוקה בין העיר העתיקה לבין מזרח . שער שכם הוא המונומנטלי בשערי העיר.

שער שכם - ירושלים: ×"עיר ×"עתיק×" : שער שכם הוא המונומנטלי בשערי העיר.. שער שכם נמצא בצידהּ הצפוני של החומה. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא שער שכם. בימי בית שני, לפני תקופת הורדוס, היה האזור של חומת שער . ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. שער שכם (שער דמשק), ירושלים: